keskiviikko 29. heinäkuuta 2009

Kotkat Pallastuntureilla

Lähdimme eilen aamulla vaeltamaan Hotelli Pallaksen pihalta. Kiipesimme Pallastuntureiden korkeimmalle kohdalle, Taivaskerolle (809m). Sieltä jatkoimme matkaa Rihmakuruun, jossa yövyimme. Pojat löysivät illalla lunta ja pientä lumisotaakin käytiin. Tänään vaelsimme vielä Vuontispirtille, josta bussimme haki meidät. Takana on noin 18 km ja upeita maisemia!

Väsyneet pojat saunovat ja uivat joessa. Illalla on luvassa Jätkien illallinen eli pizzaa, jenkkaa ja kortin peluuta.

Huomenna lähdemme Utkujärvelle kalastamaan!

Pojat lähettävät taas terveisiä kotijoukoille.

1. Lumisota kuulostaa hauskalta näin heinäkuussa... :)

2. Mahtoi olla hyvät näköalat Pallastunturilta! Hauskaa Jätkäiltaa Kotkille ja erityisterkut Eemelille.

3. Varmasti olette väsyneitä mutta onnellisia. Hienoa ohjelmaa olette järjestäneet.
    Mummi ja vaari lähettää Paulolle terkkuja!
    Koskenlasku näytti mahtavalta ja liekkö itse olisin uskaltanut. Oikein hyvää kalaonnea kaikille! Paulolle halauksia! T. Leena, Indie ja Eppu

4. Kuulosti taas huimalta reissulta, varmaan pojat ovat väsyneitä, mutta onnellisia.
    Täällä Turussa on ollut aurinkoinen ja lämmin päivä.
    Kotiväki lähettää Maxille paljon terveisiä ja haleja.
    T: Mari, Pasi, Frans ja Luca

5. Markuksen sisko lähettää erityisterkkuja Markukselle. On ikävä veljeä kotiin, mutta pitäkää hauskaa!